6 Şubat 2015 Cuma

Kuaför Tavsiyesi İstiyorum, Lütfen Bana Düzgün Bir Kuaför Söyleyin!!!

     Şu anda kafamda organik hindistan cevizi yağı var. Bir de streç film. Thelifeco'nun ürettiği var ya, sertifikalı olan, ondan sipariş ettim gittigidiyor.com'dan. Ama küçük bir sorunum var, eğer bu konuda bilgi sahibi olan varsa bana yardımcı olursa çok sevinirim. Şimdi bu hindistan cevizi yağı biraz ağır kokuyor. Yani evet hindistan cevizi kokusu var ama bunun yanında yoğun bir bayatlamış kozmetik ürününe benzer bir koku var. Sanırım bu aslında hindistan cevizinin suyunun kokusu. Yağı da suyundan çıkarıldığından böyle bir koku kalıyor olabilir. Çünkü duyduğum kadarıyla hindistan cevizinin suyunun kokusu, çikolataların içindeki kadar fresh değilmiş. Ama bilmiyorum şu an kendimi avutuyor da olabilirim. Yani bilen varsa lütfen yazsın!!!



     Ayrıca lütfen İstanbul Avrupa yakasında iyi bir kuaför önerin bana lütfen!!! Makas demeyin çok pahalı. Taksim, Beşiktaş, Mecidiyeköy...Yani metroyla gidilebilecek herangi bir yer olabilir, avmler de olabilir. Şu yukarıdaki fotoğraf var ya, öyle güzel ombre yapabilecek bir kuaför söyleyin lütfennn!

     Maşallah, Allah bozmasın bu hafta o kadar güzel ve sakin geçti ki... İşimde huzurlu olmak için yeni bir yöntem buldum. Bir ay içinde kaç hafta, bir haftanın içinde kaç gün sinir krizi geçiriyorum, bunun notunu tutacağım. Böylece sinir krizi geçirirken, amaan zaten birkaç gün sonra geçer diyebileceğim ve kendimi sakinleştirebileceğim. Çünkü buna ihtiyacım var, sinirlenince sonsuza kadar sinirli kalacakmışım ve her şey bok gibi gitmeye devam edecekmiş gibi geliyor. İşte bu şekilde bu histen kurtulacağım.


     İstanbulumla neredeyse bir aydır görüşemiyoruz. Benim işim ve onun sınavları yüzünden ne program yaptıysak güme gitti. Geçen haftaki programımız da iptal olunca hönküre hönküre ağladım. Ama resmen 45 dakika boyunca ağladım ve susamadım bir türlü. Yoruldum, acıktım ama ağlamam dinmedi. İş yüzünden inanılmaz stresliydim, onunla konuşmaya, vakit geçirmeye çok ihtiyacım vardı. O kadar hazırlanmama buluşmamız da iptal olunca resmen sinirlerim boşaldı. Ama şimdi maşallah baya baya iyi moralim. Yarın buluşuyoruz zaten. :))

     Arkadaşlarımın hepsi sevgilileriyle yaşıyorlar. Hem de daha ne kadardır birlikteler ki? Off resmen kıskanıyorum. Biz 6 yıldır birlikteyiz hala birlikte yaşayamıyoruz. Ama işte şehir dışından üniversite okumaya gelmek vardı. O zaman biz de her saniye birlikte olabilirdik, birbirimizin yanında uyuyup uyanabilirdik... Neyse, yine de şükür. 

      Bu ara resmen cenabetliğim üstümde. Kazak alıyorum boynu yamuk çıkıyor, değiştirmeye gidiyorum değiştirecek bir şey bulamıyorum. Hindistan cevizi yağı alıyorum bayat kokuyor. İstanbul'la buluşmak istiyorum planım bozuluyor. Yıllar sonra bulup iyi dediğim kuaför İstanbul'un defalarca dövdüğü ve nefret ettiği çocukluk arkadaşı çıkıyor... Of, neyse yine de çok şükür.

     

18 yorum:

  1. Hindistan cevizi yağı gerçekte pek hoş kokmuyor canım, ben de ilk başta misler gibi kokacak sanmıştım aslında pek değil hiç hoş kokmuyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Juliettt nasıl sevindim, demek sorun benimkinde değilmiş :) Aslında şimdi hatırlıyorum da avonun hindistan cevizli bir bakım maskesi vardı o da böyle kokuyordu ondan da şüphelenmiştim, alışmam lazım bu kokuya demek :))

      Sil
    2. Badem yağında da aynı hayal kırıklığını yaşamıştım, o da hiç hoş kokmuyordu :) Alışacağız mecburen :)

      Sil
    3. Hahah aynen badem yağının kokusunu da hiç sevmiyorum :) Şu ana kadar kokusunu beğendiğim tek yağ kayısı yağı. Parüfm gibi boynuna bile sürebilirsin o kadar tatlı ki, sevdiceğin de çok hoşuna gitmişti benden söylemesi ;))

      Sil
  2. 6 sene mi?Ay maşallah maşallah diyeyim valla o birlikte yaşayanlara nasıl özeniyorum bir bilsen. :(
    Birlikte yaşamayı geç keşke farklı şehirde bir üniversite de okusaydım da kafama estiği gibi ,istediğim her dakika buluşabilseydim ah ah. :(
    Bir ara hindistan cevizi yağını sürmeye niyetlenmiştim de organik olanı almaya çok üşendim böyle de üşengeç bir insanım ama araştırma yaptığım zamanlarda ağır bir kokusu olduğunu ben de duymuştum ve ve ve resimdeki saça ba-yıl-dım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ben de üşendim zaten internetten söyledim, ben evde değilken gelmiş hiçbir emeğim yok hahhaha :D

      İyi o zaman ya demek sorun yok, ilk kullanımımda olağanüstü bir etki görmedim ama hiçbir üründen ilk seferde inanılmaz etki beklememek lazım yine fena değil :))

      Resimdeki saçı yapan bir kuaför bulmalıyım en kısa zamanda, bir kuaför buldum şimdi ama bakalm nasıl :))

      Sil
  3. Onları ben de kıskanıyorum Moiraa :/ Yapacak bir şey yok ama tabii ki şükür :)
    Fotoğraftaki saçlar gerçekten çok güzel. Ben şu resimdeki Pretty Little Liars'ın Hanna Marin saçlarına hayranım bayadır. O aradaki koyulukları falan harika resmen. Umarım bulabilirsin uygun kuaförü :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok saol inşallah bulurumm :) Aslında şu anda bir adayım var, yarın iş çıkışı konuşacağım gidip :) Evet o kızın saç rengine ben de bayılıyorum! Hafif koyuluklar açıklıklar falan çok doğal duruyor :)

      Sil
  4. merhaba, ilk kez bir blogda yorum yazdığım için yorumlama biçimini anonim seçmek zorunda kaldım:) diğer seçenekler nedir henüz bilmiyorum.
    ben şu an Amerika da yasıyorum. burda hindistan cevizi yağı çok popüler. cilt ve saç için kullanıyorlar. ben de denedim fakat bahsettiğin gibi ağır /bozuk bir kokusu yok ve katı halde kavanozda satıyorlar. kavanozdaki beyaz renkli katı yağı ısıtıp sıvı haline getirmek gerekiyor. zahmetli birazcık :p benim gibi üşengeçlere göre değil pek :D senin aldıgın işlem görmüş sıvı şeklinde mi acaba?
    Hala kuaför arayışı içerisindeysen Beşiktaş da bir yer tavsiye edebilirim. Barbaros bulvarında.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalarr :) çok teşekkür ederim yorumunuz için, evet hala kuaför arayışındayım tavsiye ederseniz çok sevinrm beşiktaş çok yakın bana :))

      Ya hindistan cevizi yağı bende de kavanozda soğuk presli katı halde. Ben kaşıkla biraz çıkarıp avuçlarımn arasnda birkaç saniye bekletiyorum hemen eriyor. Aslında çok kötü bir koku değil de ben daha fresh cocostarn içnde gibi kokmasnı bekledm galiba :))

      Bu arada iknci kez uyguladım saçlarım yumuşack oldu, inanamıyorn şu an :)

      Sil
    2. tamam o zaman en etkili hindistan cevizi yağından almışşsın ;) güzel seçim. hem yumuşak yapıyor hem de benim saçımın daha hızlı uzamasını sağladı. ama dediğin gibi missss gibi cocostar kokusu yok hehehehe :)
      simdi canım, tavsiye ettiğim kuaför bjk de barbaros bulvarında ve ismi de kuaför mehmet. sarıyer'e giden yöndeki duraktan azıcık yukarı dogru yurumen gerekiyor. ben memnunum hatta arkadaslarım da artık oraya gidiyor boya icin :)
      gidip konusabilirsin yardımcı olup tavsiyede bulunurlar ;)
      saç çokkkk önemli. en değerli aksesuarımız. yaz gelse soluğu orda alacağım:)

      Sil
  5. saçınızı boyattınız mı? küllü sarı oalyını çok güzel çözmüştünüz oysaki, obmre röfle gibi bir şey istediğiniz için mi kuaför aradınız? kuaförler de bu küllü sarıyı tutturamıyor ama.. ben de ombre yaptırmıştım ama dore gibi oldu uçları artık. şimdi küllü sarı için yazınızı bulup çok sevinmiştim. ama kendim yapmam gerekecek dolayısıyla ombre yapamayacağım için hepsini düz boyamam lazım. bu sefer de diple miple uğraşıcam :( siz hem kuaförde yaptırıp hem de evde kendi tutturduğunuz rengi elde edebildiniz mi?

    YanıtlaSil
  6. Profesonel hizmetle saçınıza dair herşey memnuniyet garantili Eda Güzellik&Kuaför salonu 0212 259 20 75 Beşiktaş serencebey yokuşu no 12

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, gerçekten iyi bir bayan kuaförü arıyorsanız Maçka da Studio Mandy Guerin Fransız Saç tasarımcı sadece randevu ile çalışıyor . % 100 memnun kalıcağınızdan hiç şüphem yok.. fiyatlarıda makul.

    YanıtlaSil
  8. gerçekten iyi bir kuaför için illa marka kuaför mü olmalı ? ben caddebostan moonlight kuaförü tavsiye ediyorum gidin görün yorumlarınızı merak ediyorum

    YanıtlaSil
  9. Avrupa yakasinda ozellikle fiyat performans acisindan siddetle tavsiye ettigim Efile Hair Design mutlaka ugrayin. Gerçi unleri artikca fiyatlarıda artiyor ama hâlâ cok uygun fiyatlar özellikle ombreleri harika yapiyorlar. Calisanlari cok iyi ama mekan sahibi Mehmet beye yaptırın islemlerinizi tabiki randevu alabilirsiniz:(

    YanıtlaSil
  10. Merhaba düzgün kuaför bulabildiniz mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, evet buldum. :) Saçlarımı kendim boyamaktan tamamen vazgeçtim. Kendi saç rengim üzerine balyaj yaptırdım ve çok memnun kaldm :) Hala arıyorsanız mail adresinizi yazın ben size maille detaylı bilgi vereyim. :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...